produkty | usługi | o firmie | ogłoszenia | wiedza | aktualne promocje | kontakt | Sklep internetowy


Produkty Producent Informacje
handlowe
Certyfikaty Artykuły i referencje

Informacje Handlowe

Zamówienie

Zamówienie na urządzenia MEDITECH można złożyć kontaktując się z nami telefonicznie, faksowo lub pocztą elektroniczną. Warunkiem realizacji zamówienia jest dokonanie 10% przedpłaty na rachunek firmy.

Zamówienia realizowane są do 7 dni od daty wpłynięcia na rachunek firmy przedpłaty.

Dane kontaktowe znajdą Państwo się [tutaj].

Dostawa

Dostawa wliczona jest w cenę towaru. Jeżeli zamówiony towar znajduje się na stanie magazynu dostawa następuje następnego dnia po wpłynięciu na rachunek firmy przedpłaty za zamówiony sprzęt.

W przypadku braku towaru na stanie magazynu dostawa nastąpi pod wskazany adres do 7 dni od daty wpłynięcia na rachunek firmy przedpłaty, za pośrednictwem operatora logistycznego firmy SCHENKER lub osobiście przez pracownika naszej spółki.

Instalacja i szkolenie

Instalacja oprogramowania do obsługi monitorów MEDITECH jest wliczone w cenę towaru i następuje przy dostawie sprzętu lub jeżeli sprzęt dostarczono za pośrednictwem operatora logistycznego instalacja następuje w terminie późniejszym ustalonym z klientem.

Po instalacji oprogramowania pracownik naszej spółki przeprowadza szkolenie z obsługi oprogramowania oraz urządzenia. Szkolenie trwa zwykle 1,5 godziny.

Warunki płatności

Klienci indywidualni oraz prywatne przychodnie służby zdrowia zobowiązani są do zapłaty pozostałej kwoty w momencie dostawy zakupionego sprzętu.

Publiczne instytucje służby zdrowia uprawnione są do odroczonej płatności za zakupiony sprzęt. Termin zapłaty zależy od wielkości zamówienia i ustalany jest indywidualnie. Przy stałej współpracy termin płatności może ulec wydłużeniu.

Do towaru dołączony zostanie oryginał faktury.

Powrót



Projekt © Biomexim 2005